onsdag 19 november 2008

London Underground

Älska den där, haha. Normalt sett står det typ "08.30 Jubilee line good service", men idag hade någon vitsig människa skrivit sådär på King's Cross St Pancras istället. Tyckte det var kul.

What else? Signade upp en trevlig kille igår, Andrew, som dessutom var extremt cute, och oh happy day, han bad om mitt telefonnummer och ville att jag skulle hänga med och se hans kompis band imorgon. Så det är morgondagen liksom. Nice.

Eh, och Trams undrar vad jag håller på med för jag träffade en kille som delade ut flyers för något gym idag när jag jobbade som var ny i London också och tyckte vi skulle träffas någon gång. Uppenbarligen anser hon att jag ger ut mitt telefonnummer för mycket. Bah.

Och NaNo går också bra. All in all, life is pretty sweet just nu.

That's enough of that shit.

Dagens tips: Om du inte orkar tvätta - köp nya kläder istället!

1 kommentar:

Zackrisson sa...

De är verkligen brilliantly disguised!