söndag 26 augusti 2007

"Wow..."

Okej, om någon av någon anledning gillar att kolla vad jag har för bloggar (man kan göra det på "Se min profil"-grejen, men nu gav jag er inte alls idéer) så är det senaste tillskottet precis vad det låter som: en fantastisk blogg för det där fina utbytet vi ska göra med danskarna. Det blir nog skitbra för oss, men alla andra kan ju undvika att kika in där och störa...

Idag har jag köpt ny dator och OH MY GOD, vad Windows Vista är bra! Jag brukade ju dissa det när Martin körde beta-versionen och det var ju VÄLDIGT vad jag blev ägd där. Windows Vista är helt sinnessjukt underbart, jag har suttit hela kväll och i stort sett dött av lycka för alla fantastiska funktioner! Sidebar-grejen är bäst, jag har Wikipedia där, SLs reseplanerare, och en jättefin grej som heter RSS som jag har lagt in typ alla bloggar jag läser på (och en Harrison Ford-hemsida). Jag är så lycklig så jag dör.

Okej för att jag fått strula som satan för att få över alla filer - MSN är en dum idé. När jag slutligen insett det och bestämt mig för att det var dags att lägga över allt på DVDer och föra över det manuellt var jag tvungen att bråka asmycket med det med. För typ en kvart sen fick jag äntligen över mina filer, en del musik och alla bilder (bilderna kom faktiskt via MSN), och nu håller jag på med resten av musiken och videoklipp och grejer. Det här kommer bli en lång natt.

Någon dag ska jag förklara varför trappmaskiner är fantastiska saker, men inte idag.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: