söndag 26 augusti 2007

"That malfunctioning little twirp, this is all his fault."

Självklart älskar jag min dator, men jag irriterar mig lite på att mina sidpanelsgrejer inte uppdateras som de ska: t ex får jag inte med mina personliga kanaler på TV.nu-grejen, och av någon anledning vägrar Feeds-saken uppdateras alls så jag har liksom haft en lista på samma feeds sen igår: eftersom jag råkar ha min egen blogg med där vet jag att det skett uppdateringar. Typiskt män!

På något vis som jag ännu inte förstått själv lyckades jag vakna så tidigt som tio i tio idag, och jag trodde jag skulle vara helt slut när Fab 5 börjar en timme senare. Men uppenbarligen inte. Så nu är frågan vad man ska göra, hämta frukost som jag kan äta framför TVn eller försöka styra upp datorn i ungefär 25 minuter till?

Jag tror jag gör båda.

That's enough of that shit.

Eller förresten jag förlåter R2 för allt för jag upptäckte just att jag kan byta utseende och namnge klockan som jag har i sidpanelen. Haha, jag är kär tror jag.

Inga kommentarer: