måndag 13 augusti 2007

Det sägs att tiden står stilla när man blir kär

Jag har aldrig varit med något bättre än att se Per Gessle idag. Jag sitter här och skakar av lycka i stort sett, det var så underbart och bäst och jag ville att det aldrig skulle ta slut.

Det här var fanimig bättre än Deathly Hallows, det var så sinnessjukt bra att ingenting kommer kunna mäta sig med det utom Gessle själv.

Och han spelade min låt (Som en spegelboll) och Lis och min låt (Om du kommer ihåg) och i stort sett ALLA låtar som man känner att man vill höra live, och såklart Sommartider i slutet med en fin bakgrund med sol och himmel och gräs och herreminjävlaGud (jag VET han finns inte, men Per gör!) vad bra det var.

Det går inte att förstå om man inte var där.

Och jag kommer ihåg nästan nu, nästan när
Det sägs att tiden står stilla när man blir kär
Och jag kommer ihåg vad jag önska just då
Att tiden stod stilla i månader, år
Jag kan komma ihåg
Det var nästan igår

Jag måste skriva mer imorgon men just nu har jag slut på ord och allting. Per 4-ever, varför man nånsin skulle vilja lyssna på nån annans musik går mig fullständigt förbi. KÄRLEK.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Li sa...

Gessle för evigt. <3