torsdag 9 augusti 2007

"I don't even have a pla..." I do now!

Igår SMSade Trams mig och löste våra problem, så idag är hon geniförklarad. För första gången någonsin har vi en fungerande plan på hur vi ska göra efter gymnasiet. För första gången någonsin har vi en plan över huvud taget! Att mina föräldrar verkade ytterst tveksamma till den skiter jag i ("och hur hade ni tänkt bo i Norge?", "Vad ska du i Australien och göra?") - jag har en plan och Trams är... ja, ett geni helt enkelt! Jag har slut på synonymer.

Vet inte om jag nämnde det, men jag är i alla fall äntligen klar med jävla historia a - behöver jag ens försöka förklara hur skönt det är? Jag dör av lycka nästan.

Just nu jobbar jag dessutom på en officiell hemsida åt MAT-gänget, men jag har inte kunnat visa den för Trams än och jag vill inte göra något utan att alla tycker att det är bra, så det står ganska still för tillfället. Men hon kanske dyker upp efter Stargate, om jag har tur. Annars får jag väl skriva eller jobba på min egen hemsida. 0:)

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ett geni. ;p

Och MAT-gänget hemsida är ju genialiskt eftersom det verkligen behövs, så vi kan nog geniförklara dig också. ;p

Ell sa...

Vi är två oslagbara genier helt enkelt! :D

Anonym sa...

Jupp jupp! :D