tisdag 21 augusti 2007

Danmark ändå

Det blir visst Danmark ändå. Haha, jag som verkligen inte trodde det, men Åse tycker visst att det inte ska vara något problem att åka tåg till Köpenhamn istället för flyg. Logiskt.

Sen är hon såpass trevlig och bra att hon föreslog att istället för att åka direkt hem skulle jag ju kunna åka och hälsa på "min kompis i Skåne", dvs Chriss eftersom vi åker hem på fredagen. Inte mig emot i alla fall, jag är ju ledig på måndagar så om den helgen funkar för Chriss så gör jag gärna det. Då har jag nåt att se fram emot om Danmark skulle visa sig vara för jävligt med!

Jag måste skaffa en kalender. Jag tror jag ska köpa det billigaste jag hittar och pimpa det själv, sånt är jag bra på. Vänta bara tills jag lägger ut min flashiga väggkalender som jag håller på med - den är heeet!

Tills vidare får jag skriva upp allt i min dagbok och hoppas att det funkar. Det har det gjort hittills.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Det kan vara värt att åka till Danmark om du får åka till mig sen? :D

Ell sa...

Ja, det är PRECIS vad jag tänker! XD Jag har hela tiden funderat på hur jag ska kunna utnyttja det här för att träffa dig, och nu fick jag svaret! XD

Chriss sa...

Haha, det är bra! XD