tisdag 21 augusti 2007

"I feel terrible..."

Blark. Jag hoppade upp (läs: kravlade) ur sängen imorse och sprang (läs: hasade) Rocky-manligt (läs: Rocky-manligt) ut i garaget för att morgonträna lite. Mina nya vana liksom, tänkte att lite intensivt hopprepshoppande under typ Burning Hearts och Eye of the Tiger (ja, båda är gjorda av Survivor och båda är med på Rocky-soundtracket) borde göra underverk efter ett tag. Tyvärr överskttade jag mig själv och orkade bara hoppa under första låten...

...vilket senare visade sig bero på att jag tror att jag är sjuk. >_< Jag är helt död, har ont i huvet och halsen och sånt där, och då är det ju jääättesmart att träna. Men hur skulle jag veta att jag var sjuk!? Plus att det här är första riktiga skoldagen i trean, och FUCK NO, jag ska inte vara sjuk. Jag ska ha perfekt närvaro i år!

Jag får helt enkelt tänka på att man inte kan spöa Apollo om man ligger hemma och slöar. Och även om jag kanske inte kan vinna mot trean så ska jag åtmintone go the distance och klara femton ronder!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: