söndag 31 januari 2010

Eheheheheh Robert Downey Jr, aka picspam

Vad ska den här posten handla om? Jo, det ska jag tala om: the hotness that is Robert Downey Jr. Han är fascinerande på det sättet att han inte nödvändigtvis är snygg (ibland så), men att han alltid är så jävla het. Typ "jag dör"-het liksom. Och jag har konstaterat att det finns vissa saker det beror på...

Hans ögon, till att börja med! Jag vet att det är den största klyschan i boken, men kan man seriöst säga emot? Det finns en scen i Tropic Thunder där han är utklädd till en kinesisk bonde och har täckt över hela ansiktet, förutom just ögonen. Mhmmm...

Btw, man kan se hela bilden här. Ni kommer inte att ångra er, ehehehehhe.

Sen är det förstås det första jag tänkte på när vi såg Sherlock Holmes och en certain fighting scene dök upp...



UNTZ UNTZ UNTZ, armmuskler!!! Äh, who am I kidding, hela överkroppen förstås, men framför allt armarna. NIIICE. Här kan man se bild ett, och här bild två i sin helhet!

Helt ärligt är det typ de grejerna det handlar om, så eftersom jag har massa andra snygga bilder jag inte kan använda till att illustrera en poäng så får ni dem här istället:







Eehhh, vi får se om jag bloggar igen snart, jag tror jag kommer gilla att ha det här inlägget längst upp.

True story.

7 kommentarer:

hanna sa...

mmmmm både jag och sampo crushar på honom just nu!!!!!!!!!!!!!! :D

Chriss sa...

MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmm...

Trams sa...

Jag upprepar vad Hanna och Chriss sagt: Mmmmmmmmmm....

Jag gillar att öppna din blogg och titta på det här inlägget... ;p

Ell sa...

Men MMMMM är seriöst det enda man kan säga. Eller ehehehehehhe. XP

Jag gillar också att öppna min blogg och kolla på det här inlägget! Jag tror aldrig jag ska blogga igen... XP

hanna sa...

du har mitt fulla stöd att aldrig mera blogga!!! nu ska jag sova och drömma om hans överarmar.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Linnea sa...

Jag gillar också det här inlägget.... men du får inte sluta blogga!!! D:

Ell sa...

Jag kommer inte sluta blogga... bara lite temporärt! :D :D :D