måndag 25 januari 2010

We wants it, precious

Februari is fast approaching, och vet ni vad som händer i slutet av februari?? Jag fyller åår! WOOHOO. Jag blir 21, vilket är skitgammalt, fast jag har insett att om man tittar på vad jag önskar mig skriker det snarare "15-årig datanörd" än "21-årig naturvetare". Men vem bryr sig? This is what I want:
  • TARDIS 4 ports-USB hub. Varför? Ehh, för att det är awesome. Mitt skrivbord kan behöva en minitardis. Dessutom är alla USB-portar under mitt skrivbord, det här är skitsmidigt (it is. Håll käften!).
  • Dalek mobilsmycke. Som snurrar runt och blinkar. Nu kan man påpeka att det aldrig är någon som ringer mig (SMS is the way!), men det skiter jag i.
  • Jag är lite taggad på en ny sonic screwdriver, mest för att den också är en penna (min andra kan bara lysa). Två pennor till och med. Jag lovar att om jag skriver prov med den är det A direkt.
  • En R2-D2-soptunna. Om ni inte förstår varför jag vill ha den är vi seriöst inte kompisar längre...
  • Stargate-underlägg. "Men Ell, du använder inte underlägg". Nää, men det är ju för att jag inte har såna här!
Alltså om jag någon gång blir svinrik och kan inreda en lägenhet hur nördigt jag vill... folk kommer att svimma.

True story.

7 kommentarer:

Chriss sa...

Nu vill jag också ha alla de där grejerna!!!!

Johanna sa...

Jag vill ha sånt mobilsmycke! :O

Min screwdriver är en penna, med både bläck och uv. X3
Jag fick ett psycic paper med, som man kan använda uv spetsen till och sen lysa på så ser man vad som står. :3

Ell sa...

Chriss: Synd för dig att du inte fyller år snart dåå! :P

Johanna: Visst är de awesome!? Det finns med TARDIS också. :D

Jaaa, precis en sån är det jag vill ha! Lite mer användbar än den jag har nu (fast den är väldigt fin den med, förstås)! Och psychic paper = awesome! :D

Zackrisson sa...

Äh, att det lutar mer åt 15-årig datanörd är bara ett tecken på att du klarar av att vara vuxen men fortfarande ha en personlighet. ;D
Och mkt awesome presenter. Fruktar dock vad som kan hända om jag skulle fastna på den hemsidan, Cafepress är farligt nog. :|

Ell sa...

Japp, såklart det betyder det! :D
Hahaha, men man kan inte låta bli att sitta där och önska sig typ allt man ser!

Svedski sa...

Jag vill ha allt det där! Skickade länk till inlägget till pojken, he approve!

/conifi

Ell sa...

Du har en bra pojkvän, helt klart! XP

Min mamma hade läst det här inlägget och konstaterade att allt var väldigt dyrt... men att R2-papperskorgen var väldigt cool. XD