torsdag 4 februari 2010

Get back, motherfucker, you don't know me like that!



Eftersom mina kompisar antingen har som mål att lära sig vissa danser, eller redan gjort det, kände jag att jag inte kan vara sämre.

Jag ska totally lära mig Tom Cruises dans-moves från eftertexterna till Tropic Thunder (bästa end creditsen EVER... eller möjligen efter The Hang-Over)!!!!

("Ell, petade du just ner ditt inlägg med heta RDJ-bilder för att blogga om en video med en flintskallig och tjock Tom Cruise som DANSAR!?" I guess so...)

True story.

7 kommentarer:

elin sa...

hahahaha åh AWESOME!!! det kommer vara så jävla snyggt. lova att visa mig när du är klar! hahaha fast vad dålig jag kommer att verka när ni andra kan en massa danskoreografier XD

(för övrigt är det lite skönt att du petat ner inlägget med rdj-bilder, för nu kommer jag våga läsa din blogg på jobbet igen)

Ell sa...

Alltså direkt när jag skrev det här så bara VISSTE jag att du skulle uppskatta det!!11elva :D :D
Du får lära dig en dans! Eller briljera med dina rapkunskaper!


(HAHHAHA, det kanske finns fördelar alltså!)

Linnea sa...

Det är sjukt kul att lära sig danser sådär, efter youtubeklipp. Man blir så himla nöööjd när man lärt sig! *Erfaren* Hehehehehh 8)

Linnea sa...

HAHAHAHAHAHAHAH GUD först nu upptäcker jag att du länkat mig. Jag döööör, jag såg bara hannas länk!!! XD

Ell sa...

KLART att jag länkade dig! Du är typ coolast i världen som lärde dig den dansen! Några tips på hur man bäst går till väga??? :D

Linnea sa...

!!!!! :D
Det är bara att kolla om och om igen och ba dansa dansa dansa!

Ell sa...

Då ska jag bara köra på! XP