onsdag 20 januari 2010

What do you want to do before you die?

Jag tror att jag pratat om The Buried Life förut, killarna som har en lista på 100 saker de vill göra innan de dör och som gett sig ut på turné för att göra det. Jag tycker de är ascoola och jag skulle så vilja göra något sånt. Efter att ha sett första avsnittet av deras serie på MTV vill jag det ännu mer.

Speciellt delen där för varje grej de kryssar av på listan så hjälper de någon annan med en grej på deras lista. Jag menar det om något är pure awesomeness. Jag var på väg att skaffa Facebook förut för att om de fick 75,000 fans innan serien hade premiär skulle MTV hjälpa en av killarna att bygga en fotbollsplan i Ugada, men de fixade det lyckligtvis utan mig.

Nej, men allvarligt. De är så jävla nice. Och det är en bra fråga: vad vill du göra innan du dör?

True story.

Inga kommentarer: