fredag 12 december 2008

Tuesday's grey, and Wednesday too

Igår var konstigt. Jag gick runt hela dagen och tänkte att det var tisdag, och trots att jag märkte att det fuckade upp viss logik (det var den tioende, två veckor innan julafton, som är en onsdag, hur kan det vara tisdag idag?) insåg jag inte förrän tjugo i tolv när jag skulle ta p-piller att det faktiskt var onsdag. Det var helt sjukt! Jag har blivit av med en dag, liksom! Och nu är det torsdag (fredag kommer bloggen säga, men den ljuger), och då är det snart bara en vecka tills jag ska hem också. Tiden går fort när man ser Farscape.

Och nu undrar ni över bilden såklart? Det är så jag tänker mig tisdagar. Karro brukade alltid prata om hur hon såg alla ord som olika färger, vilket jag inte gör även om det låter coolt, men de flesta veckodagar har en färg och tisdagar är definitvt en ljust grön färg. Så för att hylla den försvunna dagen får ni här en inblick i min värld. Tjo.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: