måndag 29 december 2008

My little unicorn

Jag köpte världens sötast t-shirt idag, don't you think? Jag har spanat in den ett antal gånger i Camden Town, och nu när vi var där idag så köpte jag den äntligen. DEN ÄR SÅ SÖT. Det är en piercad My Little Pony-enhörning ju!!!

Mitt bagage kom imorse runt tio, Trams hämtade det uppenbarligen. Jag märkte det inte ens när jag vaknade en timme senare och gick på toaletten, utan hon var tvungen att påpeka att det numera stod en stor, röd väska på rummet. Jag var trött, okej? Men det var bra iaf, för mitt smink var i väskan, så jag kunde inte riktigt motivera mig ut tills jag fått tillbaka den.

Nu ser vi Superman Returns på TV, och igår såg vi Secret Window. Trams, som inte ens gillar Johnny Depp (testa "avskyr"), var tvungen att erkänna att han ser riktigt bra ut i den filmen. It's the glasses, people. Och Superman är ju superhet han med (även om jag föredrar Christopher Reeve...), så det är bra TV-kvällar det här.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tröjan är ju frän och vad skönt att bagaget kom till rätta :D

Chriss sa...

JAG VILL OCKSÅ HA EN SÅN TRÖJA! :O