torsdag 18 december 2008

Iz sik :(

Typ så känner jag mig nu. :( Jag vet inte om jag nämnde att Trams var sjuk förra veckan, men det var hon och nu har jag blivit smittad. BLÄÄ. Jag vill vara frisk när jag ska åka hem på lördag. :( Får ligga inne och ha tråkigt i två dagar nu.

Kan ha varit så att det inte var jättesmart att åka till London Zoo igår när jag kände mig lite halvdan, för det var kallt som satan där, men det var nog värt det för de hade massa djur där och det var jättekul. Giraffer liksom!

Och nej, vi gick inte in till ormarna och kollade på brasilianska boaormar. Trams är ormrädd. Men vi såg en drake, giraffer, ett konstigt djur som heter okapi (google it!), ett lejon, och rosa pelikaner och massa andra coola djur, så det var värt.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: