onsdag 3 december 2008

All I want for christmas...

På allmän begäran kommer här årets önskelista. Mest för min familj, men om någon annan blir inspirerad för ni gärna säga till så jag kan köpa något till er med. Yes box, cykel, som man säger.
  • Reebok ( http://www.hypebeast.com/image/2008/04/milkfed-reebok-freestyle-sneaker-1.jpg )

  • En poncho, typ ordentligt stickad eller Clintan-style (inte en sån där fjollig med massa hål i)

  • Choklad från http://www.chocolatebar.com/index.asp

  • Protect An Acre – pengar donerade i mitt namn till Conservation Intentional

  • I'm tired of-bracelets ( http://www.imtiredonline.com ): Global Warming, Animal Cruelty, World Hunger

  • DVDer (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, Mamma Mia-sing-along-versionen, Lejonkungen)

  • Clint Eastwood-lakan (finns på Lagerhaus)

  • Bärbar DVD-spelare

  • The Earth is Hot, Flat and Crowded av Tom Friedman

  • Lila ögonskugga från Body Shop

  • Tofsar

  • Blondspray från Schwarzkopf

  • CD-skivor (Nickelbacks och Per Gessles nya)

  • DVD-boxar:
    Desperate Housewives, säsong 4
    Stargate SG-1, säsong 2
    MacGyver, säsong 4
    Ugly Betty, säsong 1
That's it, haha. Det tråkiga me att önska sig typ saker som att folk skänker pengar är att ingen någonsin gör det för de tycker att det är en tråkig present. Jag tycker det är en skitbra present, men so far no such luck. Blir i år annorlunda? Det återstår att se.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Christine sa...

Mamma Mia Sing-Along-versionen ingår i vanliga Mamma Mia-dvd:n!! Jag har DVD:n hemma och den innehåller engelskt och tyskt tal (mkt bra för övning av tyskkunskaperna, min tysklärare kommer älska mig), massa olika subtitles, allt extramaterial PLUS sing-along-versionen! Helt awesome är det :)