lördag 27 december 2008

Thai with a twist

Okej, så vad har en Per Gessle-låt och "den mest uppknullade filmen jag någonsin sett" (citat min bror) med varandra att göra? Ingenting, faktiskt, men Pers senaste skiva är fantastiskt bra såklart, så jag sitter här och dör lite över hur bra den är, och igår stannade jag och min bror uppe till halv fyra och såg nämnda film, och herregud... det har nog aldrig tidigare hänt att min bror sprungit runt i tio minuter efter att ha sett en film och vrålat "den är genialisk! Det är ju ett mästerverk!", men jag lovar att det var precis vad han gjorde. WOW.

Idag åker jag tillbaka till London, Acksäll ska skjut sig om sådär fyrtio minuter eller så. Ser faktiskt inte fram emot det, för det är niiice att sitta hemma och spela Heroes, kunna lyssnade på musik, och titta på TV. Men det är bara fem dagar, och vi kan fira nyår på Trafalgar Square, så det är väl värt det ändå. Mhmm.

Ändå. Flyga är inte så jävla värt det, speciellt inte om man är jag... och så måste jag växla pengar också. Herregud.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: