söndag 28 december 2008

KLM står för Kuksugande Ludna Mufflonfår

Okej, det här en bild på Schiphol, flygplatsen i Amsterdam. Ni får en kvalificerad gissning: tror ni att det är jag eller mitt bagage som befinner sig där just nu?

Ni får en ledtråd: jag skriver detta från London...

Fucking jävla KLM alltså. Visst, det är billigt och man får dessutom mat av dem, men efter det här och Trams öden och äventyr i Danmark börjar jag undra hur jävla bra de är på att lasta sina plan egentligen?

Ska i alla fall få det levererat innan sex imorgon. In the meantime kan jag inte gå ut eftersom mitt smink och mina hårprodukter var väskans enda faktiska innehåll (och choklad), så det är ju kul. Visst, det kunde varit värre, men om väskan är borta måste jag köpa en ny och det har jag inte råd med!

That's enough of that shit.

Note to self: FLYG SUGER.

Inga kommentarer: