måndag 8 december 2008

No news from the Marks

Haha, jag ser lite mupp ut, men sådär ser min nya snygga jacka ut iaf. För övrigt fick jag knappt köpa en av mina julklappar i lördags (har bara en kvar att köpa, yay me!), för jag såg inte ut att vara över femton. WTF? Okej för att de ville att jag skulle visa leg på krogen, men jag ser väl för fan ut att vara över femton? Rargh.

Vi tillbringade igår med att se Farscape. Tolv timmar tror jag det blev exakt, det var FANTASTISKT. Fast mina favorit-bad guy dog, det var sorgligt, men som plåster på såren har mina second favourite bad guys (fast det är svårt, de som finns är så fantastiskt bra!) blivit regulars nu. Yay!

Idag tog jag mig faktiskt ur huset, åkte till Borders, och satte mig på golvet (alla fåtöljer var upptagna, fail!) och läste V for Vendetta-seriealbumet. Mkt bra, jag har nog aldrig läst ett helt seriealbum innan, haha, men det var väldigt nice. Jag älskar det med bokhandlarna här, ingen bryr sig om man sätter sig och läser ett par timmar. De har liksom fåtöljer för det.

Nu ska jag nog motivera mig iväg och laga mat, antar jag. Folk har typ stått i korridoren här och låtit ett par timmar så jag har inte vågat mig ut. Ska bli skönt att flytta hem och kunna hänga i köket när man vill.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Zackrisson sa...

Ska bli skönt när du flyttar hem så när man kan hänga med Ellen när man vill.
I typ en vecka, sedan skaffar du jobb. But still.