fredag 5 december 2008

Allting kommer lösas och bli bättre igen

Ha ha ha, världens bästa Farscape-avsnitt typ. Jag är lite kär i den där bilden. Men you sort of need to know the show för att förstå. Men det där är en av bad guysen iaf. Hunden heter Toto. :D

Ringde och sa upp lägenheten idag, vilket var nemas problemas. De tipsade om hur man ska hitta en ersättare, för gör man inte det får man inte depositionen tillbaka. Men det är okej om det blir så, för vi blir inte betalningsskyldiga iaf.

Skulle boka biljetter hem igen (schemat ser ut såhär: hem 20e, tillbaka 27e, hem för gott 1a), men tänkte göra det via Travelfinder så jag behövde föra över pengar till mitt svenska konto. Det kostar fucking femton pund och tar tre arbetsdagar. NO WAY, tänkte jag, gick hem och googlade fram en engelsk sida och köpte biljetterna för typ 100 kronor mindre än Travelfinder tog. Ibland löser det sig bara. Ska räkna ut om jag behöver köpa till extra bagage innan jag åker hem bara.

Livet är ganska bra. Imorgon ska jag köpa julklappar, sen när Trams kommer hem ska vi ha Farscape-maraton från lördag kväll till, typ, måndag när hon går till jobbet igen. Ha ha ha.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: