fredag 26 december 2008

Saker man tänker på en annan dag

Hmm, Harrison sitter och mailar bilder på sig själv till mig, vad tror ni han menar med det? Jag gissar på att han vill att jag ska donera pengar. Hmm. Så opersonligt av honom...

Spenderar dagen med att spela Heroes III och titta på Ugly Betty, en mycket trevlig syssla om ni frågar mig. Och äter lussekatter utan russin som mamma har gjort till mig.

Jag har nog inte nämnt hur nice det är att vara hemma förresten. I fredags frågade mamma mig om det var något jag saknat att äta, vilket jag har. Pappas pannkakor till exempel, mina och Trams försök var sorgligt dåliga. Och ris, vilket Trams hatar så något sånt har det inte blivit, och stekt potatis, också som pappa gör asgott men som Trams och jag failade på. Förutom julmat har vi i stortt sett bara ätit grejerna jag ville ha, och det är såå gott med riktig mat.

Och mina syskon är också snälla. Acksäll låter mig sitta och se på Disney Channel hur sent jag än vill, fast han hotar med att döda mig om jag fortsätter när han börjat skolan. Han får väl skaffa vettigare dygnsrytm...

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, helt klart hans dygnsrytm det är fel på. XD

M sa...

Maten är lätt det bästa med att komma hem ^_^

Ell sa...

Hahaha, ja! Och idag fick jag pizza också, mina föräldrar är så himla bäst just nu! :D