torsdag 18 september 2008

Skylifting across the universe

Såhär het är jag när jag jobbar, haha! Jag skulle måla tak så jag fick en keps när vi ändå var på Alcro, men den funkade så bra att ha bort håret med, så nu har jag den hela tiden. Matchar Acksälls röda tröja något fantastiskt!

Men det är inte det som är så kul nu, utan det faktum att vi målar ett tre våningar högt hus... med skylift!!!

Det är inte bara coolt, det är roligt också. Jag ska investera i en skylift någon gång och hyra ut den till folk. Bara för att de är så roliga. Och så vill jag måla den som en giraff också.

Pappa tycker också det är kul, fast han skulle nog inte erkänna det. Det var faktiskt han som tyckte jag skulle åka upp med den så han kunde fota mig där jag står och är cool.

Okej, jag är lite kär i den. Jag kallar henne Dino. Eftersom det står Dino Lift på den och är en dinosaurie på baksidan av korgen tyckte jag det var ett ganska passande namn. Menar tillverkaren på att den skulle vara lik en dinosaurie? Nää, där har de fel.

Möjliga saker Dino är lik:



En X-Wing från Star Wars.



En giraff.

Men inte en dinousaurie!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: