tisdag 23 september 2008

Listor är alltid kul för den som svarar

Lånar från Hanna:

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
HÅRSPRAY. Seriöst, jag dör utan hårspray. Ni vet det.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?
Klädmässigt eller allmänt? För klädmässigt vet jag inte, jag är bara säker på att jag måste uppdatera min stil litegrann. Även om jag oftast gillar den. Allmänt är enklare: Brideshead Revisited.

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.
Säger som Hanna: päls. No way.

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
You've got the sweetest ass in the world... min rumpa! Den är den enda del av mig som jag verkligen gillar. :P

5. Sveriges bäst klädda enligt dig.
Musse. Svart och snyggt liksom.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig.
Typ DiLeva. Fast han klär sig snyggare än alla som har foppatofflor tillsammans.

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!
Ingen aning. Ingen koll på hur bloggare klär sig.

8. Vilket är ditt drömjobb?
Typ jag vill egentligen jobba för typ CI eller Greenpeace eller något och rädda världen. Fast min absoluta dröm är att göra det och samtidigt ha typ ett eget program på Discovery Channel eller Animal Planet.

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?
Förutom familj och nära vänner verkar folk gillar hur jag beskriver mitt liv. Det jag gillar med min blogg (och jag får anta att andra människor också gillar den därför) är för att den oftast speglar vad jag tänker på at the moment. Vilket de senaste dagarnas absurda mängd spam om Jeremy Irons bevisar.

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?
Brideshead Revisited på DVD, inte så mycket pga mr Irons, utan för att ju mer jag hör om den serien (mycket nu, i och med filmen) - desto mer vill jag verkligen verkligen se den! Vissa klipp från igår gjorde inte saken bättre heller.
Fast egentligen vill jag nog mest ha en lägenhet och ett jobb i London såklart.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: