torsdag 4 september 2008

A bad feeling på ett bra sätt

London!En bra sak är att just nu känner jag lite "men jag vill inte flytta, det här är ganska nice ändå". Okej, not so much sen jag fick sparken, men det finns där. Varför är det bra? Därför att det betyder att det är på väg att hända. Varje gång jag D-E-S-P-E-R-A-T längtat bort har det varit för att själv flytten har varit så långt bort att det inte ens varit någon idé att vara nervös. Nu är det typ 27 dagar kvar eller något sådant (klockan bredvid har nog mer koll), och då är det klart att man får second thoughts. Som jag absolut inte tänker göra något åt.

Haha, Yoda would be piiiissed at me. "All his life has he looked away...to the future, to the horizon. Never his mDisappointed in you I am.ind on where he was. Hmm? What he was doing. Hmph. Adventure. Heh! Excitement. Heh! A Jedi craves not these things." Mjo, jag borde kanske ta ett snack med Kraften och skärpa till mig.

Okej, fortfarande sjuk, och nu har jag smittat ner pappa också, så även om jag vore frisk skulle jag inte kunna jobba. Vilken timing! Jag börjar bli reeedigt trött på att ligga hemma och glo på TV faktiskt, det var ett väldigt nice avbrott igår när jag och Acksäll gick på Magnus Betnér. Som självklart var fantastisk, den enda som är i närheten av lika rolig är Johan Glans, och de är roliga på helt olika sätt, så det går inte att jämföra.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: