lördag 6 september 2008

Försök till planer, och riktiga planer

Idag hade jag tänkt börja med min nya grej, "läs en timme varje dag", men det gick inte så bra. Av en massa anledningar. Det var dels ett försök att försöka läsa klart så mycket som möjligt för att kunna packa lättare, och också lite av ett experiment för att se hur mycket man faktiskt skulle få läst på den tiden på bara ett par veckor.

Imorgon ska jag påbörja min packningsgrej inför London, genom att städa ur mitt rum superseriöst. Typ slänga allt som jag vet att jag inte ska ta med och inte vill/behöver spara. Det kommer... bli skönt. Och lite traumatiskt. Jag tänkte att det blir ju inte så mycket, men nu när jag ser mig omkring inser jag att det blir det visst.

Och nu är det några fläppon som smäller raketer. Seriöst, BARA på nyårsafton är det okej. Resten av tiden - fira tystare!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: