lördag 27 september 2008

Det var kanske inte en jättedålig dag, då

Bara för att Trams gnällde igår. Och för att den bilden om någon illustrerar en "bad day". Inte så svårt att räkna ut hur om man vet vilken film jag såg igår och ar ett någorlunda hum om handlingen. Viket ni antagligen inte har, så ni får väl gissa er till vad som ska hända. Ledtråd: det har någonting med ett skålpund kött att göra.

Jag har en bad day nu tycker jag. Har inte ätit frukost och sitter på tåget och skriver (mobilt bedband ftw!) och kom på alldeles för sent att jag har ju inget SL-kort med mig, och jag glömde låna det som mamma och pappa har, så nu ärjag körd. Lyckligtvis har konduktören gått förbi mig fyra gånger eller så (ser väl viktig ut när jag sitter med datorn), så jag har klarat mig hittills, men jag måste ju köpa en för att komma in i tunnelbanan garanterat. Sucks.

Men om jag hinner innan jag och Hanna ska vara seriösa och arra ska jag i alla fall köpa en ny MP3-spelare idag. Har insett att jag behöver väldigt mångaGB för att få plats med all min musik, vilket är skumt för jag har alltid tyckt att jag har väldigt lite sådan. Får väl rensa lite.

Nu har vi just lämnat Universitet så det är bäst jag publicerar det här innan jag måste gå. Haha.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: