torsdag 11 september 2008

'Cause my computer is fantastic

Ni vet väl alla att jag blev lite ledsen över att jag inte fick min älskade Harvey i blått som jag ville, men nu har jag hittat en underbar sida där man kan köpa skins till sin dator... man kan till och med designa egna! Så jag är inte särskilt deppig över det nu, jag sitter mest och funderar på vad jag ska välja. Mr Ford, Star Wars, Indy, giraffer, Clintan, Spegelboll-loggan... möjligheterna är ju faktiskt oändliga. Vad tror ni?

Sen har jag, skillad som jag är, lyckats räkna ut hur man byter bakgrundsbild. Det kanske låter som en barnlek, men det här är ju inte vilken dator som helst, så självklart var man tvungen att trixa som fan för att lyckas. Men det var värt det, för i slutändan kunde man ha hela fem olika bilder under olika flikar, och det är såå snyggt. Man behöver inte ens vara smart för att gissa vem som fick äran att vara på alla bilderna.

Jag älskar Harvey. Han kanske har en liten skärm, men alla sidor fungerar som de ska, och trots att den inte ska vara kompatibel med mobilt bredband fungerar Rodney nästan felfritt (jag måste bara installera om honom sisådär varannn dag, men det tar typ två minuter, så det är lugnt). My Asus Eee is fantastic!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: