onsdag 11 november 2015

Senaste ...

Snor hejdlöst listan från Hanna.

Låt du hörde: We Are Young av Fun feat Janelle Monáe. Från min inspirationslista Standing But Not Operating.

Film du såg: Förra veckan såg jag och Trams Maze Runner 2 på bio. Den var sådär. Inte särskilt lik boken och dessutom förstördes hela biobesöket av ett hånglande par framför mig.


Mat du åt: En Nacho Deluxe på Taco Bar. Orkade inte ens hela. o_O

Kram: Fredskronk, när vi sa hejdå efter att ha fikat.

Känslan: Sömnighet.

Resa: Var i Skåne för två helger sedan! Det var nice.

Personen du fick sms av: Chriss, som var arg på en bokrecensent.

Gången du var utomhus: När jag gick av bussen för nån timme sen.

Senaste pinnade bild på Pinterest: Min senaste board heter Roller coasters och är nog bara rolig för mig. Där la jag in den här alldeles nyss.


Mitt senaste inkommande sms: "Jaaa, jag hatar fan när recensenter spoilar grener i sina recensioner!" från Chriss. Hon var som sagt arg.

Mitt senaste skickade mail: "Jag kan till och med tänka mig tråkiga pass om det är så" sa jag till min chef.

Min senaste seriebesatthet: Har blivit lite småkär i Leverage igen. Dessutom såg jag och Chriss massa Outlander när jag var i Skåne, vilket var nice. 

Mitt senaste skickade facebookmeddelande: Officiellt har jag inte Facebook och det jag skrev sist hade med mitt super-secret boyband att göra så jag kan tyvärr inte berätta vad det var.

Min senaste nedladdade app: Lol, vem har appar? Tror det var Spotify till surfplattan.

Min senaste spelade låt på Spotify: Eftersom det tog lite tid att svara på det här är det nu I Knew You Were Trouble av We Came As Romans.

True story.

Inga kommentarer: