tisdag 1 september 2009

Meme

You can learn a lot about someone by the music they listen to. So here is the game! Hit shuffle on your iPod or MP3 player and write down the first 25 songs. No cheating or skipping songs that are shameful. That is the fun!

  1. Rockstar - Hannah Montana
    Haha. Men jag gillar faktiskt den låten!!!

  2. I really want you - James Blunt
    Jag älskar James Blunt. <3

  3. Tingaliin Russian Base Lovers Remix - Grotesco
    LOL. Den är så jävla rolig.

  4. En värld full av liv - Lejonkungen
    Jag har alla låtar från Lejonkungen på min MP3. På svenska och engelska. Eller nej, Be prepared har jag bara på engelska för jag gillade aldrig den innan jag började fangirla en viss skådis som sjunger den. Hehe.

  5. Shine on - Freedom Call
    Åh, Freedom Call. Jag har många bra minnen från deras konserter. Alla med Chriss!

  6. Wind - Akeboshi
    Gud, det var nog hundra år sen jag hörde den. Men en gång i tiden knarkade jag den.

  7. This life - Bruce Springsteen
    Jag har massa Bruce Springsteen på min MP3. Fast jag lyssnar mest på senaste skivan.

  8. Angelina - Slade
    Ah, theme song typ. :D Mitt MSN-namn sedan fyra år tillbaka kommer från den låten.

  9. Terry's song - Bruce Springsteen
    Kan tyvärr inte minnas att jag ens hört den låten. :/ Eller jo, jag har lyssnat igenom den någon gång, men inte mer.

  10. It is you (I have loved) - Shrek Soundtrack
    Jag älskar den låten. Jag vill ha den på mitt bröllop så bra är den.

  11. Gypsy Biker - Bruce Springsteen
    Men vad fan!!! Jag har mer än hans låtar på MP3.

  12. Dr Feelgood - Mötley Crüe
    LOL, visste inte att det var de som gjort den låten. Den är med i en av mina Barney's Get Psyched Mixes. Den äger iofs.

  13. Teenage Dirtbag - Wheatus
    Den är med i min Expecto Get Psyched Mix, men jag hoppar alltid över den.

  14. What love can do - Bruce Springsteen
    En mkt bra låt!

  15. I get knocked down - Smashmouth
    Den är ju typ en klassiker.

  16. You'll be comin' down - Bruce Springsteen
    Jag har mer variation på min MP3. Lovar.

  17. Crazier - Taylor Swift
    Den är med i Hannah Montana the movie... och är asbra!

  18. The Humpty Dance - Digital Undergrond
    En annan låt från en Barney's Get Psyched Mix.

  19. Spela svår - Thomas Järvheden
    Hans skiva är inte så bra som den borde. Men vissa låtar, typ den här, är asroliga!

  20. Into the storm - Blind Guardian
    Från det aaaawesome albumet Nightfall in Middle-Earth. Lyssnade som fan på det när jag läste Silmarillion och Book of Lost Tales!

  21. The Derelict - Treasure Island
    Det här är typ en inläsning av Treasure Island. Och just det här är låten Fifteen men on a dead man's chest. Sjukt niiice.

  22. Do you wanna be my baby - Per Gessle
    Nu dyker han upp!? Wtf. Fast jag har tagit bort alla skivor utom en från MP3n iofs.

  23. Calling you - Aqua
    Aqua. :D Deras nya låt är skitdålig. Jag är jättebesviken.

  24. Straight up - H.E.A.T
    Åh, jag älskar H.E.A.T. Man blir så glad av dem. :D

  25. Old Blue Jeans - Hannah Montana
    Det här är typ hennes sämsta låt.
Så roligt man kan ha. Nu ska jag nog bänka mig framför TVn och glo på How I met your mother...

True story.

3 kommentarer:

Chriss sa...

Freedom Call! <3 :D

Bruce Springsteen! :D :D :D

Ell sa...

Jaa. <3

Det är ditt fel att han tagit över min MP3! XD

Chriss sa...

Neeeeeeeeeeeej :D