fredag 18 september 2009

Det regnar köttbullar

Min bror kom in på mitt rum och skrek "VET DU VAD DET SKA KOMMA FÖR FILM? DET REGNAR KÖTTBULLAR!", och sen dess har han ju bara pratat om hur grym den filmen kommer vara. Jag trodde han drev med mig först, för vad fan är det för jävla namn på en film?

Idag har jag pluggat mig till döds typ. Känns det som i alla fall. Jag gjorde ingen matte igår så jag fick göra dubbelt så mycket idag, och det underlättas ju inte av att jag inte alls fattar vad jag gör. Jag menar, jag får rätt svar så det är ju bra, men jag fattar verkligen inte hur det går till. Sjukt frustrerande. Om läraren bara kunde ligga i fas med uppgifterna man ska göra vore det ju enklare, men det är visst för mycket begärt...

Nu ser jag på My Super Ex Girlfriend. Den är sådär. Men senare är det Ghostbusters 2, så det blir lite roligare! Det är på tiden att man ser de filmerna, så det känns bra att fyran äntligen gör något vettigt och visar dem (och Star Trek-filmerna visar de! Fast Star Trek är ju inne nu, så det kanske inte är så oväntat...).

True story.

Inga kommentarer: