måndag 31 augusti 2009

All for one

Jag fick min affisch idag. Fin affisch. Den sitter som ni ser över mitt skrivbord nu, så det kommer vara typ det första jag ser när jag vaknar. Väldigt nice. Faktum är att jag tror at det är bästa placeringen för en affisch i mitt rum, för den som hängde där innan är den jag sett mest (och det är väl antagligen därför jag tröttnat lite (liiiiiiite) på den).

Gud, vad trött jag är. Jag sov ändå helt okej länge inatt. Inte som när man verkligen får sova ut, men det var ju inte fem timmar (då brukar jag bli ganska gnällig...) heller. Jag borde nog hålla mig vaken för sover jag nu kommer jag inte somna ikväll och då är man tillbaka här om tjugofyra timmar. Livet vore mer nice om man kunde sova precis när det passande än, och inte var begränsad av tider som skulle passas och samhällets normer.

Nu sitter jag och kollar på Swedbank... och jag har ett reserverat belopp på 299 kronor. Jag har inget minne av att jag ha köpt något för den summan typ de senaste dagarna, så jag undrar verkligen vad det är för något. Med tanke på de lustiga aktiviteterna på mitt konto den senaste tiden är det säkert ingenting, men man vet aldrig. o_O

True story.

Inga kommentarer: