tisdag 15 september 2009

No more coffe for you!!!

Ni kommer aldrig kunna gissa vad jag gjorde idag. Haha, okej, bilden är ganska talande, så det kan ni nog. You'd think I've learned by now. Uppenbarligen inte.

Men jag reagerade snabbt! Så fort kaffet landade på tangentbordet slet jag ut batteriet och sladden, och började frenetiskt rycka loss tangenterna från Luke. Sen fick han vila upp och ner i ett par timmar, och nu mår han bra igen. Jag har till och med satt en liten lapp bredvid skärmen nu där det står "Fuck you, Ell! Don't even think about it!" och så har jag ritat en överkryssad kaffekopp.

Jag lovar, aldrig mer kaffe vid datorn.

Fast fan vad glad jag blev när jag insåg att jag trots allt hade en försäkring. För typ två dagar sen undrade jag om det inte varit en dum grej att köpa, men jag inser nu att NEJ.Det är en asbra grej att ha.

True story.

Inga kommentarer: