söndag 20 september 2009

Giraffer ^^

Jag blir glad av att titta på giraffer. De är så fina. Ibland tänker jag att jag skulle vara väldigt lycklig om jag fick bo på savannen med girafferna resten av livet. Jag skulle till och med överleva utan datorn och kaffe då. Jag tänker mig att de skulle acceptera mig som en del av flocken och så skulle jag rida runt på dem på savannen och ibland chilla lite med zebrorna. Det vore awesome.

Eftersom det inte kommer hända kanske jag borde bli zoolog med fokus på giraffer. Eller ekolog. Fast de är ju inte utrotningshotade (vilket är bra!!!), så det kanske inte är så lyckat. Men jag vill hänga med girafferna!!!

Jag brukar för övrigt säga att sen jag började med p-piller har jag nästan inte PMS alls. Det har jag insett inte är sant. Istället för utdragen PMS har jag nu intensiv och galen PMS under några timmar en dag istället. Det är sjukt jobbigt, fast kanske att föredra. Därav allt snack om giraffer - de är ett bra botemedel.

True story.

2 kommentarer:

Trams sa...

Zebror och giraffer är awesome! :D

Ell sa...

JAA! :D