lördag 1 augusti 2009

Facefuck no more

Tog tillfället i akt och tog bort mig permanent från Facefuck. Jag skapade ju ett konto där en gång innan jag insåg att det var ett spawn of Satan för att gå med i en grupp (till mitt försvar var det faktiskt det enda jag gjorde - och jag använde falskt namn), men jag avaktiverade det ganska snart när jag insåg hur evul det var.

Men det här var back in the days när man inte kunde ta bort sig utan att maila Facefuck itself, så en avaviktivering var allt jag fick nöja mig med (vilket innebär att man när som helst kan aktivera sig igen genom att logga in). Men nu har jag hittat en gudomlig länk som hjälpte mig att bli kvitt skiten för evigt. And I feel soooo much better now.

Facefuck känns mer och mer som en sekt som alla är med i utom jag. Det är lite jobbigt.

True story.

4 kommentarer:

Anna sa...

... jag är inte heller med, jag vägrar. förstår precis vad du menar om sektkänslan.

Ell sa...

Det är bra att det finns andra som står emot i alla fall! En dag kommer vi vara starka nog att störta sekten. :D

Kristoffer sa...

Åhåhå, har du kvar länken?

Jag vill bara bli av med det. NU!

Ell sa...

http://www.facebook.com/help/faq/#/help/contact.php?show_form=delete_account

Man måste vara inloggad, men annars funkar den! :D