torsdag 13 augusti 2009

Mobilfrenzy


Blogga om mobiler var det ja. Jag fick min nya mobil från CDON i måndags, slog på den... bara för att inse att det var exakt samma fel på den som den innan. Oh, hell no, tänkte jag, nu är den kokta auberginen stekt! Stack aggressivt iväg till Täby Centrum och letade ny mobil, och hittade en Samsung för 3300. Med lite avbetalning kunde det fungera tänkte jag, och försökte slå till, men det gick inte så bra då den inte fanns inne. De skulle få in en dagen därpå eller kanske dagen efter det, och lovade att ringa.

Då ingen ringt idag tog jag saken i egna händer och ringde Telia själv. Visade sig att den mobilen varit beställd sedan i juni, men fortfarande inte kommit in! Så jag tänkte att aldrig i livet att jag tänker vänta på den och åkte till Täby igen.

Kom hem med den här. Sjuukt nice. Såg reklamen för den redan i oktober förra året och ville ha, men tänkte att jag redan köpt en ny mobil och tänkte inte mer på den. Sen var den tusen kronor dyrare (kommer undan med 4100 för den nu) än Samsungen, så jag valde bort den i måndags. Men inte nu.

And I love it. Ska skicka tillbaka LG-fanskapet till CDON och sen ska jag aldrig mer köpa mobiler online igen.

True story.

Inga kommentarer: