måndag 17 augusti 2009

Ell föreslår...

Först måste jag tipsa om the purplest prose ever. För er som inte vet vad purple prose innebär kommer ni snart bli väl medvetna om det. Klicka här på egen risk.

Sen vill jag föreslå en ny grej för... framför allt gänget, men för vem som helst egentligen! Jag vill ha biokvällar. SF har ju ett kort man kan köpa som låter en gå på bio för halva priset måndag-torsdag (man får gå fyra gånger för 60 kronor), och jag har tänkt att man kanske borde utnyttja det och gå på bio mer under veckorna liksom. Kanske inte varje vecka, men varannan eller nåt! Gör man det ofta gör det ju inget om man missar en vecka för att man är upptagen, ekonomisk kris, eller bara inte vill se filmen...

Jag vet inte, jag tycker det är en bra idé i alla fall. Någon som är på något på typ torsdag?

True story.

3 kommentarer:

cool_ellan sa...

Fan, det är ju en asbra idé. Jag borde gå på bio lite oftare faktiskt. Och det skulle vara sjukt uppmuntrande nu i höst också!

hanna sa...

om jag har råd. är jag fortfarande arbetslös så nepp!

jag skulle kunna vara på på torsdag om vi ser en bra film!

Ell sa...

Jo, men som sagt så tänkte jag att det här skulle hålla på ett tag så att du förhoppningsvis har jobb då!


Vilken film är folk på då?