tisdag 4 augusti 2009

Magont

Bajs. Jag hade asont i magen när jag vaknade imorse, så jag bestämde mig för att stanna hemma och ta en värktablett och se om det blev bättre. Jag är inte särskilt hypokondrisk av mig, förutom när det gäller hals- och magont (och halsen är ju bara för att jag lärt mig att man måste skaffa medicin så fort som möjligt om man har halsfluss). Min största skräck är att jag skulle bli magsjuk någonstans som inte är hemma, så jag vet inte om jag ska ta det säkra före det osäkra och stanna hemma, eller om jag mår bra nu.

Nu gick jag ner och kollade posten och letade mat och det blev värre så jag tror vi väntar åtminstone tills tolv innan vi bestämmer oss. Vi som i jag. Jag vet inte varför jag envist pratar om mig själv som två ibland.

True story.

Inga kommentarer: