tisdag 25 augusti 2009

Everything you want is yours now, only nothing's for free.

Har asmycket PMS idag. Jag hatar sånt. Sen jag började med p-piller har jag fått enormt mycket mindre PMS, men när jag får det så är det mer koncentrerat under en dag. Inte så kul, men lite bättre än att vara ett monster en vecka i månaden som jag brukade vara förut.

Anyway, hade en nice dag på Mineur. Linnea var där över dagen, och Linnea är ju asrolig, så det var trevligt. När är fika på Mineur inte trevligt förresten? :P

Jag har fixat grejer till skolan också. Block och skit, känner att det får vara slut med att dyka upp utan penna och möjlighet att anteckna för det börjar bli lite pinsamt. Eller ja, jag antecknar gärna på Word i mobilen, men det ser inte så seriöst ut tyvärr. I framtiden är det säkert så man kommer göra tror jag. Mer miljövänligt måste det ju vara.

För att muntra upp mig själv ser jag på The Man in the Iron Mask. Jag har inte sett den på typ ett år, fast då överdocerade jag lite så det kanske är bra om jag chillar ner lite nu. Den är lika bra som alltid i alla fall. Men när är Jeremy Irons fel liksom?

True story.

1 kommentar:

Linnea sa...

Ha, du är också asrolig ju!