söndag 9 augusti 2009

God morgon världen

Nu har jag precis vaknat. Ligger här i min säng på landet, och tänkte att jag skulle checka läget i världen innan jag går upp och springer. Det är det jag gillar med landet, man kan gå upp och springa, sen gå direkt ner och bada, och sen kan man gå upp och sätta sig i solen på någon av våra tre altaner och käka frukost. It's nice.

Åka ut till landet var en bra idé. Även om jag spenderad ganska stor del av gårdagen framför MTV, så är det ändå roligare att göra det här, utan datorn (som jag inte orkade plocka fram), än hemma med datorn där man bara känner sig sorglig. Och det var faktiskt inte hela dagen.

Dessutom hade jag ju missat att bli rickrollad (sp?) av radion om jag inte hade åkt ut hit, och det hade ju varit sorgligt! Det var så episkt att jag var tvungen att SMSa hela nördgänget och berätta om det.

Nej, nu kallar springturen!

True story.

3 kommentarer:

hanna sa...

du borde tagit med mig. räddat mig från booooringness! gör det någongång???

Ell sa...

Det kan jag göööra! :D

hanna sa...

då kan vi grilla halloumi... jag ska äta det strax!