torsdag 27 augusti 2009

All for one, one for a t-shirt

Jag har varit mycket kreativ och tryckt mig en tröja. Är mkt stolt över att jag ritat värjorna själva, för jag är ju som kanske bekant inte vidare bra att rita. Men det var lättare när man skulle klippa ut och göra dem till siluetter sen, så. Jag tror tröjtryckning ska bli min nya hobby, det är kul och så blir det ju snyggt.

Annars har jag även färgat om håret idag, så nu är det... eller det borde vara, jag har inte tagit bort handduken än, snyggt och svart. Det är inte det lättaste att färga håret på sig själv, så nu är det färg över hela badrummet. Ooops. Men lite aceton fixar allt!

Jag borde dammsuga mitt rum också nu när jag håller på och är såhär fartfylld, men jag har kraschat på sängen och glor på Svensson, Svensson istället (det finns en poäng med att ha en bror som är komedinörd) så det kanske blir imorgon istället. Det ser inte värre ut än vanligt.

True story.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Fett snygg t-shirt :D

Hoppas håret blev lika bra! :D

Ell sa...

Tack! :D

Det är lite brunt på sina ställen, men fint ändå! :D