tisdag 20 mars 2007

So much to do and so little time

Alltså, orka mina i-landsproblem ibland, det här med TV is killing me sometimes. Ikväll vill jag se American Idol OCH reprisen på Brothers and Sisters eftersom jag missade det, OCH så måste jag banda Treshold eftersom jag inte orkar vara uppe och titta på det. Det här är galet!

Och för att göra saken MYCKET värre så går in Doctor Who på webb-TVn på SVT, vilket gör mig pissed off för jag hann ju inte titta eller banda i torsdags! Så nu måste jag typ be nån (gissa vem?) berätta vad som hände och maila SVT och be dem på mina bara knän att lägga ut det. Galet.

I vilket fall som helst gick körlektionen typ bra, att köra bil var jätteroligt, och jag hade inte ihjäl en enda person och bilen var helt när den var över. Go me! Sen blev det ännu bättre när jag gick och shoppade leggings och shit jag behövde och sen upptäckte att jag hade 200 kronor mer på kontot än jag trott. Så jag impulsshoppade en skitsnygg väska. :D

Sen vill jag väl mest ha kommentarer på den nya layouten, och att ni ska uppmärksamma min nya blogg: Dr Ell! :D

Thatäs enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Varför har du inte sagt till mig att du har varit och övningskört?! :O

Jag ska kolla in din nya blogg! :D

Ell sa...

Har jag inte? Jag är dålig!

Yay! :D