söndag 11 mars 2007

'Cause we are living in a material world, and I am a material girl

(Också kopierat från Feffo ;P)

Haha, åh, värsta glad jag är nu! :D Trodde idag skulle bli lagomt tråkigt, jag menar, det är söndag och mina enda planer för dagen var att plugga och gymma, men sen kom min lillasyster och undrade om jag vill hänga med och kolla på skor sen, eftersom de hade "tag 3 betala för 2"-rea på... nånstans, nu minns jag inte vad de heter bara för det. :P

Så jag hängde med för jag tänkte att jag kanske kunde hitta ett par skor och så kunde syrran köpa två, men Mamma (som betalar skor :D) tyckte att det var lika bra att köra hårt, så vi fick tre par skor var, och jag var lyckliga än jag varit på hela veckan. Jag blir glad bara jag köper ett par skor, och nu var jag typ i extas!

Dessutom har jag och min lillasyster i stort sett samma storlek i kläder och skor (vi lånar jämt av varandra... eller hon lånar av mig!), så hennes tre par (som inte var fula de heller!), har jag ju dessutom tillgång till om jag skulle börja känna mig tråkig i de jag har. Så bra! Och vi köpte en klänning tillsammans också (syster kallar det tröja, men njaa) från Lindex, så imorgon kommer jag ju orka upp ur sängen bara för att kunna gå till skolan och vara SKITSNYGG. :D

Varför har jag inte tänkt på det här förut i veckan när jag var deppig? Eller jo, jag har väl haft tröstshopping som ett litet alternativ i bakhuvet för att muntra upp mig, men jag insåg inte hur otroligt mycket gladare jag skulle bli av det. Sen vi kom iväg för några timmar sen har jag inte känt mig det minsta deppig, och det känns inte som att det kommer släppa heller, trots att det är söndagkväll och jag är ensam!

Jag älskar skor. Jag älskar kläder. Jag förstår plötsligt tjejerna i SatC ännu mer än vad jag redan gör. ;P

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MÄH, du skulle ha frågat mig för länge sedan så skulle jag ha berättat för dig att shopping ALLTID hjälper.

Ell sa...

Haha, ja, det borde jag nog ha gjort!