onsdag 28 mars 2007

Akta er Telia, här kommer Ell och hon är jävligt förbannad!

Är så trött på mitt internet just nu, om jag blir kickad från MSN en gång till så tror jag nog att jag måste ta livet av mig. Och det skulle öka mina anledningar till att göra det till otroliga 305843, vilket ju är en väldigt löjlig siffra, så det är bäst det låter bli!

Jag är lite arg på Täby Centrum också. "Hej, vi är Sveriges största köpcentrum, men vi har bara en skivbutik". Och självklart kostar Hannah Montana-soundtracket (jag vet att jag har sämst musiksmak, men jag råkar GILLA Hannah Montana!) 209 kronor. 209!? Målgruppen för den skivan lär ju vara folk som är typ 8 eller nåt, och YEAH RIGHT att de har så mycket pengar. JAG har inte ens så mycket pengar just nu! -_- Får köpa den på CDON eller nåt...

Börjar i alla fall se fram emot vår sommarträff (aka the great summerevent of the year :P), trots att MSN-problemen gav mig vissa problem med att närvara på arrmötet igårkväll så är det roligt ändå. Se folks förväntningar, komma på bra idéer och garva åt alla internskämt. Jag gillar att arrangera, faktiskt. Och jag gillar Feffo!

I övrigt har jag börjat sova sjukt dåligt, så fort jag ska somna får jag sjukt ont i huvet och så vaknar jag flera gånger i timmen hela natten. Sen när jag till sist ska gå upp har jag fortfarande ont i huvet, så jag brukar ta en Ipren och sova vidare tills det gått över, och då blir det riktig tilla. Vaknar seriöst var tionde minut och imorse hade jag helt knarkade drömmar! Det började alltid med att det var som i verkligheten, jag försökte sova bort en huvudvärk, och sen hände bara weird grejer. Hälften av tiden sprang jag runt med supertovigt hår och det visade sig hela tiden bero på att jag hade TAMPONGER intrasslade i håret! TAMPONGER!!!

Såklart var det just en sån som låg och glodde provocerande på mig när jag väl orkade gå upp och ta mig till bussen. Fuck ironi.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: