fredag 30 mars 2007

I tried to be like Grace Kelly

Trams har skrivit en berättelse som är något av det bästa jag läst. Haha, jag känner igen mig så mycket. Den gjorde kvällen betydligt bättre!

I övrigt har jag käkat baconsnacks. Det var inte riktigt bacon i dem enligt innehållsförteckningen, så jag tycker det är lugnt. Syntet ftw eller nåt. Fast det var inte jättegott, vanliga snacks utan baconsmak är godare. Japp.

Lite upprörd över att det var "To be continued" i Stargate Atlantis och Doctor Who, så nu måste jag vänta en vecka på två superspännande upplösningar. Life's just not fair, alltså.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är verkligen glad att du gillade den. ^^

Baconsnacks låter inte speciellt gott... Fast det kan ju vara för att jag inte är så förtjust i bacon överhuvudtaget...

Jag vart väldigt upprörd över att det var to be continued i Doctor Who. Jag skulle ju inte börja se fler serier! >_<

Ell sa...

Men den var ju bääst! :D

Inte jag heller egentligen, men det var bättre än ingenting... har iofs glass! :D

Aww, din stackare... men det är en så bra serie! :D