måndag 19 mars 2007

Ibland när jag känner mig ensam ger jag mig ut i natten och kör allt jag kan

Enda sen blogger gjorde om sig och slog ihop sig med Google har de blivit otroligt dåliga på att låta en fortsätta vara inloggad har jag märkt, och det stör mig lite. Jag har inget emot Google, men när de köper upp bra hemsidor borde de låta dem vara som de var och inte göra dem typ sämre!

Om typ en timme ska jag ha min första körlektion ever, och det börjar bli lite nervöst nu. Innan var det bara "so what, vem är bra första gången?" lix, men man blir ju ändå lite nervös första gången man gör något, ju. Jag är ju dessutom sämst på såna där saker, jag kan inte köra radiobilarna på Gröna Lund, och enda gången som jag har åkt moppe slutade det med att jag precis missade en lyktstolpe (att det det ett staket precis bakom lyktstolpen som var lite svårare att undvika hör INTE hit!).

Kort sagt: det finns utrymme för misstag här - stora misstag! Men enligt Martin (som jag pratade om det här med igår) så gör man inte så mycket avancerat första lektionen, typ lär sig att starta bilen och sånt, och det tror jag nog att jag kommer kunna klara av utan att orsaka några större olyckor. Fast man vet ju aldrig.

Hey ho, let's äta frukost som man säger på engelska. Återkommer väl kanske senare ikväll och berättar hur fantastiskt bra det gick. ;P

That's enough of that shit.

Dagens ^^
Har varit hos Moltie hela helgen! ^^

Dagens :D
Och när jag kommer hem i eftermiddag blir det hårinpackning och grejer hela dagen, tills på kvällen då det blir Indy-maraton med Kultursektorn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, lycka till i massor, det kommer säkerligen gå bra! Bara du kommer ihåg att andas och inte typ svimma/springa därifrån, som jag skulle kunnalyckats med. <''3

Ell sa...

Haha, tack för tipsen! :P