fredag 3 april 2015

Mars i bilder

Sa typ nåt om att ta mindre bilder under mars? Ändå slutade det visst med 122 stycken. Vilket är rätt jobbigt för min telefon whinear hela tiden om att jag har slut på utrymme. Borde nog investera i något typ av minneskort alltså ...

Jaja, här får vi se vad som hände i mars enligt telefonens bilder:


Jag kom äntligen igång med exjobbet! Här är en jätteful selfie jag tog när jag just styrt upp min dator. Har suttit där typ två gånger för jag jobbar mest hemifrån, MEN MEN.


Jag fick en blender i födelsedagspresent! Smoothie game strong, så att säga.


Hanna och Sampo var i Stockholm så vi hade nostalgihelg på Mineur.


Vi såg även Melodifestivalen hos Malin & Martin ...


...sedan avslutades helgen med att jag och Hanna såg Sasuke 30. Good times!


Jag tog 5033545 marsvinsbilder som vanligt.


Det var en Sasukerelaterad livesändning så naturligtvis kollade jag på den och chattade med Chriss. Effektivt ska det vara!


MELLOFINAL. Guldiga leggins ftw.


Sen var jag trött och sov lite med Nori som inte fattade någonting.


Jag bröt min åtta år långa bojkott och åkte till Uppsala där jag fick umgås med en katt som var skitdålig på selfies (och tittade på dåliga filmer på Netflix med Johan, men katten var det viktigaste).


Det var våfflornas dag och jag lyckades göra jättebra våfflor som jag och Trams åt när vi såg på Fresh Prince of Bel-Air. Värt.


Det växte grejer ur min kottepalm!! Fast jag kanske måste klippa bort dem. :/


Sedan avslutade jag med att lite händigt bygga om buren inför Fíli och Kílis ankomst.

En rätt bra månad det här, måste jag säga. Har äntligen någonting att göra på dagarna, vilket är nice!

True story.

Inga kommentarer: