fredag 7 oktober 2011

This Friday night, do it all again

Fredagkväll. Ni vet, den magiska kvällen då man ska släppa ut håret, göra stan osäker, för att på lördagmorgonen vakna i en sopcontainer på Gotland och bara "WOOOH, WHAT A NIGHT". Mmmm, nääääe.

Vad har jag gjort? Well, det är väl snarare en fråga om vad jag sett...

I'd hit that. Jillian, alltså.
Biggest Loser Australia...

HAHAHAHAHAH.
What not to wear...

Den pratade. Och snurrade på huvudet.
Två avsnitt av Ace of cakes...

Det bästa var när de trillade.
Top Model!!



Och klockan är bara tjugo över åtta! Just nu ser jag på Americas Funniest Home Videos. Den där videon såg jag för några veckor sen, men jag tycker fortfarande den är skitrolig.

TV-kvällen kan gå hur som helst efter det här. CRAZY, guys. CRAZY.

True story.

EDIT: Jag har ju fucking kanelbullar i frysen!!! SWEEEEET.

4 kommentarer:

Stefan Nilsson sa...

Du skulle inte vilja uppdatera inlägget så att texten Biggest Loser länkar till vår blogg så att fler kan upptäcka den? :)

Ell sa...

Alltså njaeeej, för jag kollade ju faktiskt på versionen från Australien. :P

Zackrisson sa...

Hahahaha, Platon gjorde sig fett bra i sällskapet. XD

Ell sa...

ÄLSKAR DEN BILDEN. Så jävla Sektorn. XD