lördag 22 oktober 2011

I want to be the very best

Tru dat.
Även de som läser min blogg och inte spelar pokémon längre, har säkert gjort det någon gång i livet. Och gjorde man det så kommer man fan i mig för alltid känna igen musiken till åtminstone pokémon röd och blå (och introt till första säsongen av animen!). Jag lyssnar inte på musiken längre när jag spelar, för jag gör oftast annat samtidigt, men jag kan fortfarande nynna de flesta låtarna från minnet liksom.

Och idag hittade jag några amaazing covers på musiken, så jag kände att det här måste jag dela med mig av!



Ny ringsignal? Yep!










Kolla in personens YouTube-kanal. I alla fall om du tycker att idén med covers på spelsoundtrack (pokémon gen II, Zelda, Mario Kart, och MER) är nice, och seriöst, vem gör inte det?

True story.

Inga kommentarer: