lördag 22 oktober 2011

Skitreklam

Fan vad jag hatar den där jävla Pepsodent-reklamen!!! Ni vet den med en tjej som borstar tänderna och så blir de såååå vita att alla vill göra allt de kan för att hon ska ha det bra. Typ lyfta in hennes grejer när hon flyttar, eller låta henne springa bakom på löpbandet på gymmet (alltså om någon gjorde så mot mig skulle jag seriöst armbåga dem i ansiktet, oavsett hur deras tänder såg ut). DEN ÄR SÅ JÄVLA STÖRANDE.

...och så undrar jag om jag borstat tänderna fel hela livet? För när tandborsten hålls i ett horisontellt läge har jag alltid kört på en sort höger-vänster-rörelse, medan Pepsodent-bruden långsamt drar tandborsten upp och ner. Är det så man ska göra? Varför har min tandläkare aldrig sagt något? Eller är det för att jag inte använder Pepsodent?

Hatar fan all reklam (don't get me started on Valio, den där banken där det bara jobbar snälla tjejer, Marabous människor med tre munnar, "här bor Agneta, hon har några betalningsanmärkningar, så hon fick inget lån", och hundra andra) utom av någon anledning Liberos dance collection. Den gillar jag av någon jäkla anledning, trots att jag hatar barn...

True story.

Inga kommentarer: