tisdag 6 oktober 2009

NaNo-preparations

"Crikey, what a beauty!" som Steve skulle sagt (åh, Steve, det var länge sen! Jag måste se på Animal Planet...). Jag köpte just den och No plot? No problem! från NaNos hemsida. Tror båda två kommer bli bra att ha under november. Jag har tänkt skaffa en sån där travel mug ett tag för det är nice att kunna ta med sig kaffe (och Zackrid har fått mig att hata take away-muggar!), och ska man göra något ska det göras med stil... eller snarare nördigt i mitt fall.

Anyway, jag gillade den där. Inte lika bra som deras "Can't talk; Noveling"-muggar som de hade förr, men mer praktisk och stilren!

Åh, jag ser fram emot NaNo! Jag måste leta upp nya dares och planera min plot ordentligt, och tvinga alla mina kompisar att vara med så att vi kan hänga på Mineur och skriva ihop. Det är mer att förbereda än man kan tro det här!

True story.

5 kommentarer:

Ch sa...

ååååååååååh en sån har jag också!

är såååååååååå pepp. Har suttit idag och planerat vilka artister som ska finnas med på min skrivarmusikspellista x)

Vickan sa...

Nice! shit, jag avundas er alla som tar tag i NaNo. Hur coolt som helst ju.


kul att ordverifieringen är "vises"

Zackrisson sa...

woot woot?
Påminn mig om vad jag har med take away-muggar att göra. :O

Ell sa...

Ch: Åh, funkar den braa? :D

Hahahaha, niiice! :D Du har storyn planerad antar jag då?


Vickan: Äh, var med själv! ^^

Hahaha. XP


Zackrid: På Zanders! Du höll en lång monolog om en artikel du läst i DN om dem och sen satt du och skakade av ilska bara du såg dem! XD

Zackrisson sa...

Visst ja! Kände på mig att det hade något med den där artikeln att göra... XD