måndag 19 oktober 2009

Dumma musketörer

Men argh. Jag har väntat på 20 oktober sen, ehh, början av augusti då jag såg Musketörerna och kände att jag måste se om den. Då stod det på hemsidan att det skulle släppas nya biljetter då. Sen släpptes extrabiljetter i all hemlighet för några veckor sen (märkte jag dagen efter, då var allt slutsålt). Nu gick jag in på hemsidan för att hitta något om det nya biljettsläppet...

...och då står det att det inte är förrän 4 december!!! Inte okej. :(

Fast de har iaf nya datum nu. Sååå om någon känner för att gå kan ni ju hojta till? :D

True story.

5 kommentarer:

Trams sa...

Jag vill gå! Jag vill gå! Jag vill gå! :D

Vilka datum visas den?

Chriss sa...

Jag vill gåååååååååå! :D

Jag med! Jag hade till och emd skrivit upp datumet i min kalender och allting! :(

Ell sa...

Visst är det drygt, Chriss?


http://www.stadsteatern.stockholm.se/index.asp?pjaser/musketorerna.asp&main

Dääär är datumen!!! Pick one! :D

Anonym sa...

Nej men vad nice! Fast jag måste säga att förhoppningsvis kan jag inte gå - för det betyder att skolan då har lyckats få tag på praktikplatser. Skulle vara rätt gött att få ut sin behörighet till våren faktiskt :D

Svedski sa...

Jag vill gå igen! Den är skitbra:P